freedag igen

shiit har verkligen inget att skriva, men men, kvällen har spenderats med ronja och vi har spelat wii! haha säger bara en sak. vem är bäst i basket?? jo jag! vem är bäst i bowling?? hehe jag! ;) och vem är bäst på typ surfning? jag! ;) ähh ni fattar jag e grymm på wii, eller ingentligen bara ikväll brukar inte vara de. och vid det här laget borde jag nog ha magrutor för länge sen, så som vi har skrattat. har även annmält till LC:1 på dressyr tävlinhen här hemma! :S får väll se hur det går, är nöjd om han inte hoppar över staketet. men blir nog bra. btw så såg jag en mygga ute idag. usch, ska pissa på alla myggor jag ser.....! och det är typ sommar ute nu, iallafall nästan. och de påminner mig bara om att jag måste hitta en ny bikini. känner mig alldeles seg i huvudet, är nog dax att sova efter en lång vecka! de är faktist bara ca:6 veckor kvar till sommarlovet! awsome! ska gå och tvätta bort sminket nu, godnatt iallihopa. ♥
snodde en bild från ronjas blogg, seriös som vanligt ;)

Kommentarer
Postat av: Mona och susanne

Klart dressyrn g¨r bra, han har faktiskt tävlat en gång förrut som ungponny och fick bra poäng.

Lycka till

2011-04-30 @ 11:26:15
Postat av: ronja

pfft jag vann faktiskt i bowlingen :o

2011-04-30 @ 11:35:56
URL: http://rsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0