tisdag 5 april??

idag har jag då inte gjort nå speciellt, mormor fyller år! :D

och att de ska vara så svårt att hitta ett par transportskydd som passar måsse.... suck. men nu har vi hittat ett par men måste troligtvis beställa, för det fanns bara kvar i babyblå. Så måns får ha lindade ben när vi åker till kiruna. vi åker ju på torsdag eftermiddag. chill där att vara ledig på fredag (Y) och vi kommer typ hem på lördagkväll/eftermiddag. najs att tävla. fast de är ju typ helt öde där uppe. haha! nä men ni får hålla tummarna för oss!
jag har då fullbokad dag imorgon. skolan först då till 15.25 sen hem, typ käka sen stallet och rida lektion. sen äre ju föräldrarmöte på skolan, inte för att jag ska dit men men. sen har min sadel kommit, men vi hinner ju inte hämmta den. men hämmtar väll den till veckan typ. måste packa på onsdag kväll eller efter skolan på torsdag. sen så dog typ min mobil idag :o fuck it!! får väll ta den gammla, men fattar inte varför den typ dampar har vart värsta försiktig med den. bortsett från att jag råka tappa den i toastolen... men de räknas inte för de var länge sen, och den mådde ju bra sen! ;) whatever! nu tycker jag faktist att jag skrev riktigt mycket :D juste mamma fick en bild av gallis nya ägare, och han såg ut att må bra. Dom var så söta. och galli såg så glad ut♥
cya ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

lycka till!! ;D

2011-04-07 @ 20:53:54
URL: http://hnorbergg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fammo fyller ju år på onsdag =) men vi firade henne på tis ;) :P

2011-04-08 @ 11:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0