nå test!

VEM

Vem är i rummet med dig? ignen
Vem fick du senaste sms av? viktor 
Vem tänker du på nu? ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med? mamma
Vem kramade du senast? säkert viktor
Vem önskar du var med dig nu? ingen, vill bara sova ;p
Vem är din favoritsläkting? mina kusiner

VAR

Var är din mobiltelefon? på magen
Var handlar du mest? beror på vad för saker 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? beställde den från junkyard tror jag 
Var åkte du senast bil? från stallet

VAD

Vad åt du senast? en macka

Vad drack du senast? saft                                                                                                                                                                     Vad är det för färg på dina byxor? massa ärger, rosa, röd vitt, svart, typ nång blå färg (pyamasshorts)

Vad är den närmaste saken som är blå? mina sockar

Vad har du på fötterna? sockar

Vad är din favorit färg? hmm.. typ lila grå svart, beror på                                                                                                                      Vad hör du just nu? sitter vid datorn åde

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? haha såklart
Hånglat på en bio? nae de tror jag inte
Hånglat i skogen? haha nae 
tatuerat dig? nej
Sovit naken? säkert någon gång när man var liten
Kört över hastighetengränsen? har inte körkort..
Målat om ditt rum? yes 
Dansat framför en spegel? haha int vet ja 
Fått hicka? jodå
Dumpat någon? jiies
Stulit pengar från en kompis? nej aldrgi
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? vet inte
Varit i slagsmål? nae
Smugit ur ditt hus? jaa
Haft känslor för någon som inte känt desamma? nej de tror jag inte
Hånglat med en främling? halvt
Älskar eller saknar någon nu? joo


Kommentarer
Postat av: Emma

visst vet du att mamma och pappa läser din blogg:O

2011-12-02 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0