klubbtävling

Till att börja med ska jag bara säga att min ponny är bäst!♥
I LCn var det acumerlator hoppnig eller hur de nu stavas. Fick max poäng men inte snabbaste tiden. Eftersom vi fick ett litet skit stopp..
Sen i LBn var han så där fin som bara han kan vara! I grunden flöt allt på, han hoppade av väldigt stort på endel hinder men hellre de än att han kmr nära.
I omhoppningen chansade jag inte mkt. För jag red nästan sist och ingen hade gått dubbelnolla än. Han kom dock helt fel på kombinationen och stannade på b hindret men då lyckades jag driva på innan han stannat helt så han kravllade sej över utan att riva hopapde sen sista hindret och vi vann klassen! :D
Kom också tvåa i KM:et!
Ska lägga upp film imorgon om jag hinner.
Planerna för morgondagen är att soooova, sen ner till stallet, sen ska jag och agnes träna ska sova dära, och sen på onsdag rullar vi in mot storstaden.
Nu blev de helt cp igen så de går inte att ladda upp nåmer bilder... får bli en annaan dag.
Godnatt, gossip girl kallar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0