Dag 2 – Min första häst

Galliano var ju min första häst, och vi har kvar han än :D
Han är ju en 93a, New forest han med. maxad b-ponny. Har ju haft han i 4 år :) Har ju också tävlat en heldel med han, kommer ihåg min första lokala tävling med han, var så himmla nervös men vi vann klassen. :D haha så stolt man var då för en LD! Galliano är väldigt speciell, han går som tåget i luleå, boden, jokkmok, överkalix, älvsbyn osv men han går svin dåligt i kirruna och vännes, bara stannar ;) går typ inte att göra nå åt, om han har bestämmt sig, så har han! :P galliano är en riktig sur gubbe.. men ändå så himmla speciell för mig. Galli är förresten ett riktigt matvrak, sväller upp som en tunna på sommaren :O haha!
Iallafall så har jag många vinster och placeringar upp till LB. HAHAH när jag var mindre ville jag alltid ha allt rosa till han, så pappa köpte ett rosa träns och martingal. :D haha ganska gulligt ändå ;) hade t.o.m rosa väst :S jävligt fult! men ska ta och sälja de rosa tränset, så om någon vill ha de så är de bara att höra av sig ;)
Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva om lill killen :)
Kan inte lägga upp nå bilder på han nu, för har inga bilder på denhär datorn :)

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0