I never forget you ;)

YES!!! Nu är det sportlov!!! :D :D :D fettt nice ♥
åh jag åkte skidor idag på skolan :S de säger ju allt om hur det gick.... haha skulle gena lite över en "liten" nerförsback, men de visa sig vara typ ett stup, gick i 180 typ :O Läraren blev ju inte heller så glad men whatever nu äre ju sportlov :D :D 

Har vart och hämtat erik  efter skolan, haha tur jag inte glömmde han, de har ju hänt förr ;)
Nu ska ja ta och packa åt mig, sen fixa måsse inför umeå :D åker tidigt imorgon. Emmas kompis skulle väll följa med och hjälpa till med hästarna. Tror jag ska ta och baka något också :D
Och nästa helg är det ju tävling i luleå :) får se vad jag ska hoppa där, beror på hur det går i umeå nu. Ska ju hoppa LC LB på lördag, sen på söndag hoppar jag LC eller LB beroende på hur det går :D
Men nu ska jag ta och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0