see you in heaven!

helvetes jälva skit, skrev ett as långt inlägg! och så försvan det :O men men., Rätt chill dag idag på skolan ;) hänte inget intressant.
Måns har blivit naken råtta ;) och det blir att raka galli imorgon. Galliano gick på lektion idag med nå små ungar.
Och imorgon har vi halvdag!! :D :D :D fett nice! men............. måste göra läxa.... :(
blir att fara till stan någon dag och se på bio och shoppa med ronja :D  köpa nya jeans och skor. Juste mina navel piercingar kom idag :D
ur gulliga "best friend" smycken :D
man såg inte så bra på bilden för stenen där uppe är rosa :)
jag känner mig galet pigg och glad! :O har lust att byta piercing nu, men då måste jag ju börja tvätta... :(
har faktist målat naglarna idag :D snyggt blev det ;) usch måste klippa dom också börjar bli lite väl långa... hahah men då måste jag dusch innan, för dom är så hårda. :P
see you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0