6 juni 2011

hallåe!
har just käkat middag, och har just nu inget rolgt för mig :(
lär ju inte kunna sova ikv, så som jag vänt på dygnet, jag som absolut inte skulle göra de.
ajja vi har ju ändå bara skattjakt imorgon på skolan om jag mins rätt.
vaknade där vid 12 idag, och åt plättar till frukost. (a) sen drog jag och agnes till stallet. och motionerade ponnysarna.
måsse har då fårr beta lite gröngräs idag, han måste ju börja vänja sig. stackars lilla ponnyn lär ju äta ihjäl sig! så gott som han tycker de är...  ska ner till stallet ikv och städa skåpet, sen ska jag käka ostbågar. finns inte ord som beskriver hur mycket jag längtar till sommarlovet, bara vara ute och chilla♥ gaahh 3 fucking dar kvar!



hahah en kulig låt. ;p
cya later.

Kommentarer
Postat av: jenny ensgtröm

Haha :P lisa fan vad braig de var :D

2011-06-12 @ 22:11:34
Postat av: jenny ensgtröm

Haha :P lisa fan vad braig de var :D

2011-06-12 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0