9 juni 2011

tjeNare! har vart en sjukt jobbig dag idag... fy fan!
sammlads först i skolan, sen skulle vi ju gå till kängsön, och de var så jäkla varmt. trodde jag skulle dö! var så nära att bara lägga  mig i ett dike. jaja nog om de,sen när vi kom dit så var det ju tusentals myror överallt gick inte att stå still! :O hittade tillslut en ganska "myrfri" plats. satt där och väntade. sen var de ngn prisutdelning. sen skulle vi då gå hem igen, åh herre gud! de var fan de värsta jag har gjort! tur man tog jeansshorts iaf. måste de vara så varmt när vi ska göra ngt sånt?? har då just duschat nu, och ska sen fixa mig med ronja innför skolavslutningen, sen taggar vi imorgon för då ska jag ronja, agnes & ida dela på en operatårta! (a)hehe chilll♥
ska ta och spela lite kort med ronja nu, så cya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0