just the way I am

dålig uppdatering nu igen, inte bra...!


sitter iallafall hos mina kusiner nu, morgonen blev inte riktigt som jag tänkt mig.
för det första, så ställde jag 4 alarm igår ( med fem minuters mellanrum) för att jag skulle vakna tidigt idag.
haha men tror ni jag vakna? nej skulle inte tro det. men alla andra vakna! när jag väl hade tagit mig upp så spö regnade det, och då kunde jag ju inte fara och rida måns, eller jo nå kunde jag men de hade inte gått så bra, så jag sket i de. fixade allt i stallet med pappa, och sen stressa vidare och duscha.
har vart en chill kväll. ätit god mat osv. har även smakat grillad majs och det var ju gott! :)
har fått naglarna fixade också, snyggt blev det.
sen när jag kommer hem ska jag ta och hoppträna med måsse!! :D :D














okej, alla bilder var typ likadana, emn whatever! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0