zjfblh,

gårdagen: tillbringades i siknäs. efter "hårt" arbete bland alla myrorna i skogen fick jag mej en pinne som jag kunde grilla med. jag och agnes grilla kyckling och korv med bröd. ganska så gott! för det första så åkte vi flak på skrutten dit ner till träsket, hehe satt där ett tag åt godis osv, spelade sen kubb. haha när dom andra skulle fara hem och hämta badkläder så stannade jag och agnes kvar. vi kom på en så smart ide! (trodde vi iaf) vi skulle poppa popcorn i en kakburk i plåt. hehe hävde ner dom där kornen. och satt och pratade, sen märkte vi att ena sidan på burken blev helt svart. så vi lyfte av burken och övervägde att gå och gömma den i vattnet ;) haha men de gjorde vi inte. kvällens höjdpunkt var då attt jag fick köra skrutten, haha fan vad kul de var! sen senare drog vi upp på berget och gick ner i nå gamla skydds-tunnel läskigt var det. åkte sen hem och gick och la mig.
vaknade där vid sju av ngn konstig annledning, somnade om till 12.30 har bara degat hela dagen. fart och ridit måns i värmen. och  nu på kvällen for jag ut och joggade seen tog jag mig ett dopp i poolen. gode skönt. älskar att lägga mig i sängen efter att ha vart ut och sprungit! nu ska jag ta och se på film och sen sova,
godnatt everybody♥
hehe juste han vara på stan i går och shoppa lite köpte bl.a en pressent till ronja som fyller år om en minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0