fettt trött.....

Måns är då packad och klar :P eller skåpet är iallafall packat♥ :D haha  Blir att stiga upp 04.45 hely sjukt :S och tävlingen är ju ändå bara i luleå, men så blir det när dom ska starta så jävla tidigt...!
Har haft en  grymmt tråkig dag idag. Har bara legat och degat framför soffan,  glott på nå beck och så har jag sett trassel med erik, helt okey film ;) Har också ätit tacos idag! jävligt gott!
Känns som att jag kommer deppa ihop för att jag måste gå upp så tidigt, men that´s life ;)
Och jag ska få träffa olle imorgon som jaag har saknat han :D ♥
Men nu ska jag se film så jag orkar upp imorgon, ni får hålla tummarna för mig och måsse :P
pusss♥
fin olle :)
gulleplutt <3

Kommentarer
Postat av: wilma

okeej , haha jag har också ätit tacos ;) <3

2011-03-04 @ 21:56:35
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0