leeskigt värre! ;)

Ja ronja skulle hjälpa mig att byta piercing idag, hojja! gick väll sådär...
först så hade emma målat så de var färg på kranen, då fick jag det på fingrarna och sen då på naveln. inte nog med det. Vi fick ju inte upp piercingen heller. så mamma ringde till solgården (a) haha! sen skulle vi då fortsätta att försöka men de gick ju inte! var nära att kapa av den! men men.. det slutade med att pappa fick ta upp den :D sen så tappade ja "kulan" som man stänger med, under duschen! då började jag ju skrika i panik. :O sen fiskade vi fram den, men då fick jag ju knappt in den. men de gick! haha ;) haha ja de gick ju iallafall. men de hade ju kunnat gå bättre!
nu ska jag kolla på min navel ;)
cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0