30 november 2011

HejsanSvejsan! Har lunch nu, Fick sluta tidigare från engelskan för vi hade ju prov. Så har ca 2h lunch nu.
Sen har vi bara elevensval och de är ju chill. Känns som att hela huset ska blåsa bort, är typ storm ute och regnar gör det också.
Btw så är de ju helt sjukt att de är 1a december imorgon och ingen snö ute! :O
Ajja man kommer ändå hinna bli så less på den innan den har smält bort i vår, Och på tal om att de är december snart så har jag massor med julklappar jag måste innhandla. Får väll fara in till stan hr ngn dag.
Får se hur jag gör med måns idag antingen får han vila eller så rider jag han efter lektionerna. På lördag blir det mesttroligt att vara med på robban träningen. På fredag sover jag hos ronja, och vi får det säkert lika trevligt som vanligt. Vi skulle vara hundvakt till hennes hundar och så far vi väl till gårn en sväng eller nå.
Ja nu ska vi se på en film eller nå
XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0