gfhgjhkjhkml,jhuy

ska väl ta och berätta lite om frankrike resan.
Sov två nätter i paris, ena dagen var vi på disneyland paris. Var verkligen svin kul!
Åkte massor av karusseler. Bergochdal banor med loping och allt ;) Frittfall osv.
Dagen efter det var vi till eiffeltornet, och lag åkte hela vägen upp.  Tror de var över 300m om jag inte mins fel.
Sen dagen eft3r det åktee vi snabbtåg ner till angers där vi tillbringa resten av veckan.
Blev shopping nöästan varje dag, och har hittat mej en hel del. Ids inte ladda upp alla bilder nu men de blir ngn annan dag.  Har även ätit aldeless för mkt god mat.
Veckan rullade på där ungefär likadant. Åt färska baugetter till frukost nästan varje dag, var verkligen svin gott! På fredagen blev jag sjuk, vilket inte var så kul. Låg i soffan nästan hela lördagen och sen hem på söndag.
Sen på kvällen kom ronja och agnes hit. :D
Och igår kom dom med en tårta till mej!♥ Riktigt god var den.
Var sen ner till stallet med agnes och red måns :)
Idag var jag på skolan som vanligt gjrode ett matte prov som jag missat osv.
Ska också börja skriva min deckare.. som ska vara klar till torsdag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0