23 oktober 2011

okej, javet att jag inte har bloggat på tyyp 23445 dagar... har haft lite fullt upp.
I fredags vilda måns och jag agnes, ronja, ida, viktor och wille tog halv fem bussen in till stan och såg paranomal activity 3. Och jo den var läskig :P Allt blir ju mycket läskigare på bio också.
Igår hoppade jag med måns, och han var riktigt fin! :D♥  Märks att de var ett tag sen vi hoppade, för taggad de var han. Sen efter det, gick jag och ronja till uno och köpte lite godis osv. Sen tog vi de lugnt hos mej.
Idag har då jag och agnes hunnit kratta klart allt, så vi känar lite pengar. Har sen vart ut och gått mede måns. Och ska börja läsa lite från en deckare som ska vara klar efter lovet.. Ska också ta och fixa naglarna och ha en skön och tråklig söndag somvanligt då ;)
Johej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0