6 september 2011

Det gick tiktigt bra för ronja idag när hon red måns, släppte sen ut han i hagen. Var hem och åt middag osv.
For sen ner till stallet igen, började att raka han lite grann. Trodde aldrig att de skulle gå så bra som de gjorde! Han stod helt still när jag raka han själv! Gud vilken duktig ponny jag har. Och den nya rakapparaten var verkligen jätte bra, och tyst var den också. Skönt de. Ska se idol nu på tv4play och sen sova, så godnatt♥

Juste kom på att resultaten från dundret har kommit upp, och jag ligger 3a i distriktschampionatet och är då direkt kvalad till DMet, de känns skönt :) Då spelar de ju ingen roll hur de går på lördag.
Fin ponnyn min♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0