gällivare

HejHej har äntligen kommit hem!
Har haft det mycket trevligt i helgen.
I lördags hoppade jag en LB och en LA. I LBn fick jag ett stopp på första... blev lite fel. Men sen hoppade han hela banan fint! Och LAn var en A:0a och  han  var jätte fin svängde ganska snävt osv, men på sissta rakan var det först ett räcke och sen en kombination, han kom helt fel på kombinationen och jag gjorde precis de jag inte får göra.. lätta i handen! så fick ett stopp, de var lite surt när de var mitt fel. Ajja får sen till stugan och åt tacos.
Gick upp 06.15 idag och for till stallet och besiktade måns.
Red sen LAn, och ponnyn min var så himmla fin! Gick dubbel nolla och vann klassen! ♥
Nu taggar vi DM i älvsbyn till helgen, sen ska han få ta det lite lungt.
Har även film men kan ite häva in de på datorn nu. Så de får bli en annan gång.
Ska nu ta och äta middag, se TV och bara ta de lungt, känner mej faktiskt lite sjuk..
Hare!
Finaste ponnyn på denna jord! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

grattis lisa! vad duktiga ni är!:)

2011-09-04 @ 23:30:25
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0