mora

Fick en anonym kommentar så svarar på den här ist.
Ska du till skellefteå?
Nope vi ska inte fara dit eftersom de inte finns någon uppstallning kvar och är så jobbigt att så uppstallad i transport..

Däremot så har vi anmält till tävlingarna i mora 28-30 april eftersom vi inte åker till skellefteå och umeås nationella är inställd. Ska hoppa en Lb på lördagen Debutera MSV b på söndagen och hoppa en La eller en MSV b på måndagen beroende på hur de går. Blir ju våran MSV debut och det känns bra! Nu blir det hårdträning fram till dess, har suttit och skrivit ett schema för alla dagar fram till tävlingen.
De som är bra är ju att jag vet att vi klarar av höjden, båda måste bara vara taggade till max. Och han måste vara i bra form med topp kondis.
På filmen ovan hoppar vi bana på ca 115cm. Fin ponny min♥
Annars har jag inte gjort så mycket idag, har rakat måsses bakben och ska ta ocg raka frambena här någon dag framöver. Har hunnit vara på hööks och köpt x antal grimmor eftersom han tar sönder minst en i vackan nu förtiden.. Köpte även ett par ridbyxor och en geelpadd till måns.
Sen köpte jag ett par nya joggingskor så här ska det börjas träna igen! sköönt!
Jo men nu ska jag göra nå vettigt, seeya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej det menare du inte att det åker någon grimma då och då, sådan far sådan son. Vi önskar dig all lycka till i Mora, ska bli såååååå skoj och höra. Men knappast någon problem egentligen. Ha det

Stöckarnaa

2012-03-11 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0