hej igen

Hade tänk börja blogga nu igen bara för att jag måste plugga till ett prov och då känndes det mycket mer lockande att skriva några rader. 
Har varken haft tid eller lust att blogga helt enkelt, regningt och jävligt är det ute. 
Har haft orientering idag och de gick långt över förväntan sket i en konrtoll och hittade inte en, och kom nästan först i mål. inte illa om jag får säga det själv. 
Har också hunnit ner till stallet och rida måns en sväng. Sitter nu och lyssnar på musik och hade tänkt plugga lite engelska. Helt vanligt jobbig skoldag imorgon, sen blir det boxning på kvällen. 
Annars vet jag inte om jag har gjort så mycket mer.
Ska för övrigt till göteborg horeshow i April med matilda, malin, madde och clara! trevligt värre :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0