live like you die tomorrow

drog ner till stallet där vid 12.30 skulle ridaut med agnes, men curris tappa en sko. så vi fickk vända om. då red jag i paddoken istället, red lite dressyr även fast jag hade de skarpa bettet.
senare blir det att fara till siknäs och se nå skräckfilm osv. najs najs! :) ska käka massa godis också (a) haha köpte ju en boll i hårdplast till måns igår, man fyller den med godis. så ska dom typ rulla på den. iallafall så hävde jag in den till måsse idag och han sprang som en tok runt i boxen med den dära bollen. han ville inte ens gå ut i hagen. haha ingen häst kommer väll kunna sova nu. men men ;) nu ska jag ta och käka nå mat. cya!
måns ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

till vem i siknäs ska du?

2011-04-21 @ 20:35:28
Postat av: hanna

haha söt måns!:D

2011-04-21 @ 21:20:53
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0