spanska suger...

hola, llegó de la escuela por un tiempo, tratar de calmar los días! MÅNS es lo mejor para que todo el mundo lo sabe! jabrahej!
haha nä skämmta bara, så bra är jag inte på spanska, finns ju något so heter google translate. (a)  ajja, skolan var chill gick och tjocka en kyckling baugett på lunchen. jag och ronja är typ stammisar där! borde nog fråga om rabatt, hehe :P min skolavslutnings klänning har kommit, najs! och min skinnjacka har fått komma fram ur garderoben, och vinterjackan har gått i ide. btw så är det min dopdag idag, haha så ska nog ta och baka en fet tårta.. de är jag värd ;) sen ner till stallet och motionera ponnyn. cya ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0