12 december 2011

Jo men hej, Skolan gick bara bra, gick hem till mej och gjorde lite no. Jag och ronja ska redovisa imorgon.. och har knappt börjat med uppgiften. ajjja ska till kyrkan på morgonen och lyssna på luciatåget sen matte prov och no saken och sen slutar vi. Gode skönt med halvdag.
Har vart ner till stallet idag och fixat allt till måns, red han även barbacka. Skönt att få rida nu igen efter drygt en vecka. Red bara igenom han ca:30 min, så att jag ska kunna gå imrn :P Han skötte sig då fint!
Ska nu läsa lite ur min bok, den ska vara klar på onsdag och ska svara på frågor och ha muntlig redovisning, bara de att jag har typ över 100 sidor kvar att läsa.. Så ska börja med de nu, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0