Here I come! ;)

Sitter fortfarande och gör läxor, utan att komma någon vart, blir så lätt att man bara ska kolla lite på facebook...
:D haha! Mitt bankkort har kommit, så nu äre bara att mamma och pappa fyller det med MANY!  :D :D så drar jag till luleå och shoppar :D hehe! rätt chill dag idag på skolan  NO-ENG-SO-lunch-BILD-SV-MUSIK :D fast på NO:n så var jag hos tandläkaren ;) fett äcklig mat idag på skolan. fisksoppa.... :s fast imorgon äre tacos :D :D
  • skolan
  • hem och äta
  • packa till mig
  • stallet, packa åt måns
  • äta middag
  • chilla
  • sova :)
ÄR BARA EN DAG SKOLA KVAR, SEN ÄRE SPORTLOV!! :D :D
är över -24 ute :s
men nu ska jag fortsätta plugga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0