Navel piercing :)

ja som rubriken lyder.. :) så har jag ju gjort hål i naveln för drygt 17 veckor sen. Nu får jag ju byta från "läke piercingen"i till en vanlig. Men jag vågar inte, tänk så får jag inte in den nya igen :O Iallafall så ska jag ta och byta den någon dag till veckan. Jag har ju även beställt två nya piercingar, svin snygga :D 
Det var då värt att göra det, även fast de gjorde ganska ont. Men igentligen gjorde det inte så ont, var nog mest nervös. Det var ju ganska jobbigt första veckorna. Man var tvungen att tvätta det både på morgonen och kvällen :O
Sen gicke det inte att sova på magen, haha gjorde svin ont ;)  haha fast nu måste jag börja göra situpps så jag får snygg mage till sommarn! :D
Juste min kompis har ju också gjort hål i naveln nyss, så vi har beställt "bestfriends" piercingar. hahah super gulliga.
ajja nu måste jag gå och vara social men farmor, farfar, mormor osv. FÖR JAG FYLLER JU ÅR PÅ MÅNDAG :D :D :D så dom firar mig nu, så nu har man känat lite pengar. haha tur de för jag var pank. hade inte en enda krona!! (A)
puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0