Sen middag :)

HAHAH åt middag för ett tag sen, inte så lite sent men whatever. ;) Emma red Måns idag en liten sväng barbacka, tror båda tyckte de var lika roligt. I morgon får Måsse vila. Han har ju tävlat å allt i helgen. 

Asså det känns då inte som att jag fyller 14 om 3h :D haha ganska gammal blir man ju ;) Känns som att jag käkat tårta hela dagen.
5-6 Mars får jag mest roligt träffa olle :D ♥ För jag tror att han skulle till luleå och tävla med amanda. Skulle  vara så sjukt kul att få träffa lill ponnyn, har saknat han så sjukt mycket. Det är bara att hålla tummarna på att dom åker dit :D
Tror att det börjar bli varmare ute nu, idag var det ju bara kring -15 mitt på dagen och solen lyste :D :D är jävligt less... Inte så kul när man vaknar på morgonen och så ska man gå och kolla hur kallt de är ute.. så står det typ -34.. :s jävligt kul fast nä :P Tror hästarna också börjar bli less på att bara få gå ut någon timme mitt på dagen.
Får se om vi hinner raka måns och galli innan umeå, var ju tänkt att vi skulle göra det idag. Men de hans inte.
Men nu ska jag slå igång en film.
juste jag är 1000kr rikare (Y)
CYA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0