1 juli 2011

har nu kommit hem och väntar på middag. skulle äta nå grillad kyckling. har vart nere i stallet och packat. klippt manen, svansen och pannluggen och äntligen ser han ut som måns igen. han har ju sett ut som en liten vildhäst ;) hhaha ska bara tvätta han imorgon på morgonen sen är han redo att hoppa som en gud! tävlingarna för ponny börjar ju först 15.00. ska hinna knoppa manen också. det är ju andra kvalet för mhpc och nu måste jag ju vara med på dom två sissta för jag ver ju inte med på det första :( och de är bara två som räknas. bara att hålla tummarna att måns är lika fin som när vi hopptränade sisst! :D
btw så är hela juli uppbokad. nu i helgen är det ju tävling i björsbyn,  sen är det tävling i boden, men ska bara ena dagen så jag inte tröttar ut måns. 21-23 ska vi ner till brunsflo, sen helgen efter det tror ag de är överkalix. hoppas nu bara att måns är lika taggad på att tävla som mig!
nu tror jag maten är klar. hejdå!♥
<3

Kommentarer
Postat av: hanna

lyckatill!!:D

2011-07-02 @ 02:09:29
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0