26 maj 2011

har abolut inget att göra, kunde ju inte fara till skolan idag när vi skulle cykla 3mil! ;o
steg upp för ett litet tag sen, bara för att  jag skulle käka frulle. annars äter jag typ inget på hela dagen.
ska  väll ner till stallet på em. och packa åt måsse, håller tummarna för att han inte är smuttsig!
ska även packa åt mig själv här på dagen.
slår vad om att den här dagen kommer spenderas i sängen, som hela veckn har gjorts.
får väll söka fram ngn bra film. och käka lite poppcorn. (a)
har inte vart ner till den här prinsen på två dar! :(
tur de inte blir en 3dje dag! :D

Kommentarer
Postat av: hanna

hahaah ja, hunden är nog inte så nöjd att jag håller kring halsen:]

lycka till i helgen!:)

2011-05-26 @ 14:02:09
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0