:D

har just bokat billjetter till pirates of the caribbean i 3D :D dagen lär bli rätt så trevlig imorgon med fina brudar.
först tre lektioner, och sen luleå och chilla på bion i ca: 2h & 20 min. haha nä vaddå lång film?
man lär ju vara rätt så snygg i 3D brilzen också. ;)

måns skötte sig oväntat bra idag, även fast jag red barbacka. jobbade på sjukt bra♥ hade en sådan tur att jag red mellan regnet. har ju regnat till och från hela dagen, vilket piss väder. skulle inte vara helt fel att befinna sig på någon soligare plats.
för det andra så tror jag att jag håller på att bli sjuk, har gått runt och fryst hela dagen, och när jag kom hem så gick jag och la mig i sängen på dirren och tog en powernap. rätt så skönt, men nu lär jag ju inte kunna sova nå.
tur det är helg imorgon, sen är det ju bara oseriösa veckor kvar, känndes gansak så härligt när lärarna sa att det var den sissta bild och musik lektionen för oss idag. och så är vi ju lediga på fredag. och så är jag väll och tälvar i jokkmokk.
ska hoppa LB LA på fredag och LB på lördag. sen åker vi hem.
men godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0