lördag

har vart i stallett typ hela dagen, hehe. red måns där vid halv två, han var helt galen. ajja även han måste få ha sådana dagar. men på slutet blev han faktist riktigt fin♥ red inte alls nå länge, så han har mycket energi till imorogon. blev helt galen när jag hörde att dom ska ge peak tröjor som pris, hanns bara två så jag vet inte vilka klasser, känner att jag är alldeless för taggad, bara måste vinna en sånn (a) ajja skit samma, bara måns hoppar bra så är jag nöjd. blir att stiga upp tidigt imorgon, inte kul... btw så fick måns ta sig ett bad idag, tror inte jag är så populär hon honom just nu, nä men han var jätte duktig. stod så snällt i den läskiga och mycket farliga spolspiltan medans han blev ren och fin.  nu är det verkligen pissväder ute, de bara vräker ner. bara de blir bra väder till imorgon, så vi slipper rida i regnet.  och jag lever, var det inte idag världen skulle gå under?? ;P right?
ska slå igång en film nu, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0