johej!

Hejsan allihopa!
Helgen har spenderats med några fina♥ Agnes och ronja sov här inatt, och idag var de nå konfa grejs...
Efter det gick jag hem till agnes och körde in lite ved, sen hem till mej och kratta löv. Skulle tjäna lite pengar så vi har råd att gå och se paranomal activity 3 på fredag! :D Hoppas den är riktigt läskig. Har förövrigt inte hunnit  med så my cket mer idag ska träna lite till kemi provet om jag ids.
Gårdagens ridpass: Red först fram han lite som vanligt, hade sen två bommar på ena långsidan. Red först i normalt tempo mellan dom, sen kortade jag ihop han och försökte få in så måga som möjligt och sen längde jag han. Och shiit så lydig han var. Sen kortade jag han halva vägen mellan bommarna och längde resten!
bäst ponnyn! ♥
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0