10 september 2011

Hej ids inte skriva nå mkt nu, I LBn idag hoppade han hur fint somhelst men i omhoppningen var det en som var ivägen där vars jag skullle rida så allt blev bara fel,  vägen helt vinglig till ett hinder, fick då ett stopp.. ajja vafan han hoppade ju så bra, känndes verkligen hur han bjöd. Gjorde sen ett klassbyte från LAn idag tilll LAn imorgon. Så imorgon blir dert att hoppa DM finalen och sen en klass till efter det. :) Har ingen film från idag för jag hade glömt att stoppa tillbaka minnet i filmkameran, så de blev ju inte så lyckat.. Ska nu se film och sen sova så jag är pigg imorgon! Har förövrigt tryck i mej massa nybakta bullar efter jag kom hem idag. Känner att jag måste ut och springa nuuuu! Så får se om jag hinner med det imorgon eller om jag kommer vara helst slut.
Sovgott!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0