live free or die young

Hann inte blogga nå igår. Var verkligen inte någon bra dag för mej, kände mej ovanligt lätt irriterad och var halv sur hela dagen. Gick med ronja och åt på grillen till lunch. Så nu har jag inga pengar, tur man fyller år snart. Efter skolan gick jag och agnes som planerat, hem och gjorde läxor vilket gick bra. Sen senare på kvällen tog vi oss en timmes powerwalk. När jag kom hem körde jag igenom alla tränings apparna på iphonen. Gick sen och duscha och efter det ängen.

Idag har vi då halvdag så slutar halv 12! Hade ju inte kunnat bli bättre. Ska då hem och göra bort ännu mera läxor.. och sen ska jag se några avsnitt av gossip girl.
cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0