skottdag

Hellu, är ganska så jävla less på luleåkommun..
Man får inte gå in i ridhuset för att taket kan rasa in för att de är för mycket snö på det. Och dom är ju då inte snabb på att göra något åt saken! Paddoken är inte heller skottad så där går de inte heller att rida. Så red runt lite överallt idag, kanske inte de bästa eftersom de är tävling i lule på lördag. Ska bara hoppa en LC och en LB, är ju årets första tävling.
om jag inte mins fel så är det här från ungefär samma tävling fast förra året.

Efter jag vart i stallet idag så duschade jag åde, for sen till ronja ocg tillbringade lite av kvällen dära.
Doppade massa frukter i choklad.
Imorgon ska jag upp aldeless för tidigt, tar bussen in till stan med ronja och agnes. Måste köpa lite små saker.
Sen efter det ska jag ner till stallet och börja packa tävlingsskåpet, och sen rida måns så gott de går.
Men nu ska jag se BB
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0