Mora

Bilresan gick faktiskt mycket bra, måns var så duktig, och stod snällt i transporten och åt sin betfor.
Kom väl fram vid fyra tiden på torsdag, gick på en promenad och kollade läget lite.
På lördagen hoppade jag en LB bara för att rida igenom han.
Gick dubbelnolla och kom 6a men var ändå bara drygt 1,5 sek ifrån 1an så kändes lite surta att jag inte tog in liite mer på svängarna.
Sen på Söndagen hoppade jag först en LA för att känna hur han var, och han var faktiskt skit fin, stora fina språng i grunden och de känndes verkligen lätt, dock så hoppade han av way för stort på a hindret i sista komninationen så jag for fram på halsen och var inte alls med, men han var snäll och hoppade b hindret iaf, tyvärr kom vi ju helt fel och ur rytm på första i omhoppningen så fick ett stopp, sen hoppade han bra igen men jag red dåligt på en oxer som var ganska maxad så ficke ett stopp till. Men de gjorde inte så mkt eftersom de ändå hade känts bra.
Skulle sen hoppa en MSV och han känndes väldigt taggad och fin. Vi vägrade dock ut oss men dom hinder han hoppade, hoppade han ju bra på iaf. Ponnyn kan hoppa, de är en sak som är säker;)
På Måndagen red jag en LA och han var verkligen jätte trött! Kämpade oss iallafall igenom banan felfritt och just utanför placering så de var ju inte helt fel.
Han fick sen stå och vila i någon timma innan ni började rulla hemmåt.  
trött liten ponny!
film från måndagens la :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0