cooler than you

nej nu börjar jag grina... skrev ett as långt innlägggg, så försvann det!!
rätt chill skoldag. för det första så fick vi sluta 50 min tidigare, för att lärarna skulle på nå grejs i aulan. och på lunchen gick vi på byn och köpte 2 B&J ! :D sen kom vi på att vi inte hade nå skedar att äta med, men smarta om vi är så köpte vi ett 20-pack med plastskedar. haha! men då har man ju kvar i skåpen om man köper mer någon gång. inte för att jag betalade, men de jämnar ut sig. usch har kemi prov på torsdag och matte prov på fredag. har säkert nå mer också som jag inte kommer ihåg. nog om skolan :P

blir väll stallet som vanligt sen ikväll. men måsse ska då få chilla idag ;) känner att jag måste fixa lite nya bilder på lill plutten♥ och måns är då verkligen duktig på att ta sönder grimmor... köpte ju två nya i  kiruna och den ena tog han sönder redan andra dagen han hade den ;) ajja något måste han väll göra i hagen på dagarna ;) juste fan! kom på en as viktig sak atta berätta! olle min gammla ponny var ju och tävla i kiruna med sin nya lilla ägare. dom var så söta! och dom vann LCn. så himmla kul. :D nä nu ska jag kila vidare!
hejdå♥
hittade en bild från hippo :D

Kommentarer
Postat av: hanna

Jaa, det är inte lätt att lämna någon man verkligen älskar.. men allt blir verkligen mycket lättare när jag vet att Måsse har det bra där uppe hos er:)



när är nästa tävling här nere som ni ska fara på?:)

2011-04-12 @ 18:08:42
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0