14 december 2011

Hej, gårdagen tillbringade jag med agnes, byggde blandannat en fet snögubbe på ca 2m ;) gode snygg blev den.
Idag har jag vart på skolan, efter det for jag och ronja in till stan. Har innhandlat lite julklappar och en stickad tröja från bikbok, en earcuff och en foundation till mej. Blev även käk på donken. Har hunnit städa mitt rum och fixat det lite mysigt. Matilda fixade allt till måsse idag, och iorgon ska jag rida igen! :D Blir fortfarande att köra ett lite lättare pass, så jag kanske kan vara med på robbanträningen på lördag. Ska nu se ett avsnitt vd och sen sova
Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti :)

2011-12-14 @ 22:45:37
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0