Dag 1 - Presentera dig och din häst

♥MY MOON LIGHT LAD
*2002
Ras: New Forest
Höjd: 138,4
ja jag har ju haft måns sen 1 oktober, shite vad fort tiden går :)
iallafall så har jag inte hunnit tävla med han nå, blir premiär till helgen :D :D har bara tävlat på klubbtävlingar här i råneå. har hunnit starta en LD 3st LC och 2st LB. och vi har vunnit alla starter! :D  Måsse är en riktig busponny ;) och ett charm troll! Blir alltid avis om man går och gosar med galli. Han är väldigt possetiv till allt, tycker om att arbeta.  Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta. Kan bara säga en sak, ÄLSKAR ponnyn min ;) ♥
slänger in lite bilder. :)
uppstallning älvsbyn (:
maskerad hoppning :)
♥♥
LC poänghoppning
LB
Robban träning
första tävlingen
Nä nu ska jag gå och se på tv, kan häva in mer bilder någon annan dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0