pissregn -.-

åt lunch på dirren när jag vaknat sen drog jag till agnes för att rida. tog in våra smutsiga ponnysar i stallet och började borsta. när vi väl tog oss ut så spöregnade det! fick iallafall användning för KL regnjackorna. tror inte måns tyckte de var så trevligt heller för han ville då inte jobba. red han bara i drygr 30 min. sen gick jag in och smörjde sadeln och tränset.
har  nu just duschat ska äta nå middag och sen fira midsommar 2 med agnes och ronja ;) haha!
jag och måns ska ju och tävla i norrskenet nästa helg!  ska hoppa LB LA första dagen och en LA andra dagen! taggar! :D
ciao♥

Kommentarer
Postat av: wilma

Lisa kan inte du vara med i laget på söndagen ,matilda kan ju inte vara med så vi är ju bara 3 st ?? :)

2011-06-25 @ 20:26:41
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0