love you <3

Måste bara säga att jag älskar min ponny ♥ ;)
Kom 2a idag i LBn, han var helt galen, pigg som jag vet inte vad, och hoppade av en kilometer innan hindrerna. ja kanske inte riktigt men nästan :P Sen i LAn så var det A:0, men jag red inte nå snabbt, försökte få en nolla. Och gissa vad.... vi gick felfritt!! Känndes så jäkla bra, han bara flög över trekombinationen och allt. Ska ladda upp filmer på youtube någon dag så får ni se. Och bilder har jag nog också. :)
Olle verkade må jätte bra,han var så söt
men nu måste  jag skynda vidare, juste jag köppte ett nytt banband åt måns, skit snyggt! Och enn Kingsland koffta till mig! ;)
puss

Kommentarer
Postat av: wilma

Jaa ! Du och måns är bara så duktigaa !! :) <3<3

2011-03-07 @ 14:55:14
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0