Måndag

Kom just hem från skolan efter en jävligt seeg...... dag! aja nog om skolan..
Imorgon blir det stan med ronja efter skolan, :D ska köpa nå jeans. ja jag lär ju köpa massa mer, för om jag har pengar så bara måste dom ta slut kan inte spara :S haha!
Är min tur att baka för US till stallet (tror jag) ska skritta måns en sväng. Sen blir det väll lite läxa.
Haha de är typ värsta "bantar veckan" på skolan, är typ bara vegetariskt och ingen sås eller så, inte för att jag gillar sås men ändå, dom tycker typ att vi är värsta fetton.. :P
Men nu ska jag äta nå för maten var inte presic god idag!
pussen ;)

Kommentarer
Postat av: wilma

vsg ! :) <3

2011-03-07 @ 15:12:54
URL: http://wilmagroonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0