never say never!

tjenare tjenare, :) var ett tag sen jag skrev nu men har inte har inte haft tid. 
onsdag: skolan som vanligt, sen blev det stan med clara, ronja och astrid.  handlande alldeles för mycket känns det som (a) köpte iallafall. 
  • as snygg dakine väska, asså ha typ gympa kläder i osv.
  • ett par mjukisar
  • en ljusblå koffta
  • en mörkrosa koffta
  • mascara
  • foundation
fick en annan grå tröja och fyra linnen av mamma idag, tack för det mammsen! jag och agnes drog hem till mig efter skolan käka nå, sen vidare på banken för att fixa mitt kort, handla massa tjock mat, muffins osv (: sen vidare till agnes, sen stallet en snabbis och motionera pollarna. nu taggar vi vasaloppet imorgon på skolan 2 fucking mil! ajja vi drar och käkar pizza på BK sen :D så har iallafall något att se fram emot, just har sovmorgon imorgon, börjar först 09.15. och slutar efter vi har skidrat klart! :D
nä nu ska jag fortsätta hära.
cya ♥
snygging dära, haha dom hade hävt in massa spån i ridhuaset, för att fixa underlaget.
*
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0