test

Vilken svordom använder du mest? ehh.. ganska många, fan, satan, helvetes jävla, osv 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? asså pappa väcker mig typ 06.20
Var köper du dina matvaror ifrån? jag brukar inte handla mat?!?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? vet inte ;)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hehe mycket, iphone, massa saker till mig och måsse! och kläder!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? hmm. vet inte
När var senast någon stötte på dig? haha hemlis.
Vad åt du till middag senast? hamburgare
Kan du vissla? nja, ibland
Tittade du på tecknat när du var liten? såklart!
Äger du några popband t-shirts? nope
När flög du senast? asså flygplan? förra året.
Pratar du några andra språk? svenska, engelska och svin lite spanska
Har du gråtit offentligt? ja, säkert
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nja, isåfall i läppen de är snyggt!
Vad har du med dig in på bion? läsk, godis och ibland popcorn
Vad har du för väder? ehh... kallt typ ;)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? haha är inte stor!
När sov du senast på golvet? haha trivs bättre i min säng ;) 
Gillar du din boendesituation? jodå
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jadu, ibland 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15 :D
Tror du på liv på andra planeter? ingen aning
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ähh skit i dom!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nä de tror jag it, vill inte riskera livet :s hah
Tycker du om att krama folk? haha såklart! (a)
Äger du en digitalkamera? ja0
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nope 
Är du mörkrädd? hahah, ja lite 
Tre saker du alltid har med dig? mobil, skåpnyckel, hårsnoddar typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0