29 maj 2011

har inte haft tid att blogga, har  var hos våra kusiner och tävlat i jokkmokk.
tävlingarna har inte gått så värst bra.. i ena LBn så kom vi lite fel på ett hinder, och då råka jag  lätta i handen istället för att driva på. så då var det ju lite mitt fel. och i LAn så var han så stark, så allt blev bara fel, kan ju inte bara driva frammåt om jag inte får ihop han. drog sen till campingen, och skulle sova där var ute där ett teg med massa folk.
sen hittade jag den här sötisen i boxen på morgonen♥ och vi kom ju först där vid 09.00, för han hade ju redan fått man osv. han tog väll en powernap inför dagen.
hoppade ju bara en LB (fanns ingen LA) och kom då 3a. skönt att helgen avslutades bra iaf :D
men de är ju sjukt hur fin och duktig han har vart hela terminen, har ju fått placering i varenda LB och LC jag vart med i, förutom den vi hade hemma ;) så nu får vi tagga om till vindeln. :D
drar nog till agnes sen senare och planerar för sommarn :D
cya♥

Kommentarer
Postat av: Agnes

sånt gillar vi! ;)

2011-05-29 @ 16:51:58
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/
Postat av: hanna

det måste gå dåligt för att det ska kunna gå bra:) Ni är så duktiga tycker jag, och såna misstag måste man göra ibland!:)

2011-05-29 @ 19:30:25
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0